Ingen gossepojk


...DATUM: 2009-01-15 | TID: 22:10:38
Lite dålig uppdatering idag, men nu sitter jag här igen!
Det har vart en väldigt lång dag faktiskt. Torsdagar är faktiskt på ett sätt min favorit dag numera, just för att jag börjar 12.00 imorgon så jag behöver inte tänka på att gå och lägga mig eller gå upp tidigt. Man kan kalla det en mini-fredag, jag har inte direkt någon riktig skoldag framför mig, men har ändå hela helgen framför sig! Jag längtar väldigt mycket till imorgon då jag ska baka egen pizza med mina goingar Helle, Calle och Daniel innan partyt sätter igång. Jihoo! Ska även till pappsen över helgen, det blir kul.

Idag insåg jag att min lillebror är stor. Han är inte längre min lilla lillebror utan bara min lillebror. Helle och jag hade nämnligen snacket med honom idag och då insåg jag att han faktiskt går i åttan och är precis, eller nästan, så som jag var då. Han har en tjej, går ut på helgerna har mycket parfym och bär omkring på massa jobbiga tankar och problem som man hade då. Jag kunde faktiskt se på honom idag och se en stor kille, inte bara min lille gossepojk, sorgligt eller ej? Så är det ialla fall, get use to it.

Jag har som sagt vart med Helle och gosat idag, vi har bland annat bakat världens godaste kladdkakemuffins! Jag har ont i min mage, men det var det värt. Nu ska jag gotta ner mig under täcket och kolla på sex and the city som vanligt. Imorgon bitti måste jag packa till pappa, äta en lång frukost och ta ett bubbligt bad, därför går jag nog upp lite tidigare än vanliga fredagar.

Sov Gott


Mina fina tjejor!

Kram Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback