Put the lights on!


...DATUM: 2009-01-12 | TID: 21:47:41
Ligger här i sängen med mammsi och kollar på sex and the city med en tekopp i handen såklart!
Hade min första dansklass med cabaréten idag! Det var jätte kul och jag lovar att resultatet kommer att bli jätte bra!!

Benke åkte till stockhom idag, vilket inte bara betyder att jag får massa kvalitetstid med mamma utan också att jag slipper släcka alla lampor hela tiden. Jag menar inget mot att spara el, men att inte kunna gå fram och tillbaka mellan två rum utan att det ena släcks så fort man lämnar det, är lite lite över gränsen faktiskt! Jag kanske bara ska prova lite kläder i mitt rum och spegla mig i mammas, då släcks lampan varje gång jag lämnar rummet. Benke, du har rätt, man ska spara el men att släcka för att gå och spegla sig kanske inte är nödvändigt. Så nu tänder jag upp lampor och är glad! Jag blir faktiskt glad av att ha det tänt och ljust.

Nog om det, nu är verkligen vardagen igång på full rulle och jag bara längtar till helgen! Sorgligt vad många dagar som går till spillo i ens liv bara för att det är vardagar? Anyway, fredag kommer att bli grym!

God Natt

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback