Ingen mer ångest!


...DATUM: 2009-01-04 | TID: 21:52:16

Konstigt nog känns alltid söndagarna detsamma. Jag har lika mycket söndagsångest som jag alltid har trots att det är några dagar kvar på detta lov! För att inte bli allt för ledsna fixade jag och mammsen lite fredagstacos och skapade lite fredagsstämning, hihi. Nu sitter vi i köket och fixar naglarna framför tvn, sappar mellan meangirls/irene huss... Egentligen skulle vi ju suttit i en bubblepool på damernasafton och bara myst, men det får vänta till vecka 3 tyvärr...! Då det sätter igång igen. Känns lite tomt utan min Hellis eftersom vi har spenderat största delen, eller nästan hela, lovet tillsammans! ;)

Imorgon bär det av till SVT studion på Hisingen faktiskt. Min dröm är ju att få jobba med skådespeleri och/eller agerande så jag försöker ju få lite jobb då och då. Hittils har jag inte vart med på någonting men imorgon blir jag i alla fall en statist till Andra Avenyn, en gäst på nyårsfesten. Vad som är bra med Andra Avenyn är att det är i Göteborg, man åker ju inte upp till vår huvudstad för ett statistjobb. Jag ser i alla fall fram åt morgondagen, även om det inte är någon stor roll så får jag ju hålla på med det jag älskar. Stå framför cameran :)

Önska mig lycka till...


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback