Vintermys med Hellis och Degis!


...DATUM: 2009-01-04 | TID: 15:47:02
Ja det blev faktiskt vinter tillslut ändå, varesig man ville eller ej så kom den lite eftersläntandes. Det känns konstigt att det är snö och frost faktiskt, jag är inte riktigt van ännu. Jag kan väl inte heller säga att jag är någon vinter tjej heller, det är alltid bara jag som gnäller åt den första snön medans andra ropar av glädje. Däremot är jag ju en riktig mys tjej som ni vet, det finns ju inget bättre än att mysa och på vintern nu får man ju stor chans till det!

Idag har jag, Helle och hennes bror vart och åkt skridskor. Vi packade en matsäck med choklad och kakor och gav oss iväg till en mysig liten vik. Egentligen var det väl bara Anders som åkte skridskor, jag och Helle tog varandra i hand och gick en runda. Det var så himla mysigt att komma ut och göra en sånn grej, det var ett väldans tag sedan. Visst är det jobbigt med alla tjocka kläder och obekväma mössor, men det är ändå lite charmigt att gosa in sig och bara njuta av varm choklad. Hoppas att detta väder håller i sig så att det blir fler gånger!

Nu ska jag faktiskt tråkigt nog sätta mig en stund och plugga... Motivationen är väl inte på topp direkt men jag vet hur skönt det kommer att bli när det är över. Fyra sidor ska skrivas, om sport och dåliga förlorare i dagens samhälle... Jihooo, eller?... Jag kan ju bara nämna att det blev en röstning i klassen om vilket ämne vi skulle skriva om, tror ni att det var könskrig där eller? Vilka tror ni vann? *suck* jaja, de ska allt få sin fyrasidiga uppsats!! ;)


Inget slår dock en dag på stranden...  ;) Alanya 08

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback