Vad händer med mig?


...DATUM: 2009-01-27 | TID: 22:10:39

Herregud vad olik jag är mig själv nu för tiden? Jag har inte städat mitt rum på flera dagar, och det behöver man kanske inte heller om det inte ser ut som ett bombnedslag efter varje morgon och kväll. Jag är liksom van att städa varje dag så därför stökar jag ner väldigt mycket mer än nödvändigt. När det då blir denna röran, brukar jag snabbt ta mig tid till att kraffsa upp det så att det ser mysigt ut i mitt rum. Nu orkar jag bara inte?

Dessutom fylls listan med skolarbeten bara på mer och mer för var dag, jag tar hem och sätter mig, men det går inte? Jag har tappat all min koncetration och motivation... Imorgon måste jag bara plugga, annars ligger jag illa till.. Jag har prövat att äta lite nötter till samtidigt, det sägs ju att man tänker bättre när man tuggar, men det resulterar bara i att jag får ont i tänderna och måste göra lite te för att lindra smärtan. Då blir jag alldeles för mys sugen och, ja, där slutar pluggandet...

Varje morgon, där jag alltid förut så snabbt och lätt fått fram något snyggt och bekvämt att ha på mig, har nu förvandlats till ett evigt stirrande in i min kaotiska garderob.  Jag vill inte ha på mig någonting! Idag tog jag bara mina mysbyxor och min gosiga hood som är 4 år gammal..
Det som alltid brukade vara så kul att fixa sig och göra sig fin? Men nej, nu är jag bara helt i koma och orkar inte med någotning. Jag tror helt enkelt att sommaren får blomma ut snart, annars kommer jag att gå under jorden!

Nu ska jag lägga mig framför sex and the city och sluta tänka på mitt eget liv ett tag. .Det är faktiskt skönt ibland..

För att inte detta ska bli ett super duper ledsamt inlägg måste jag få visa vilka fantastiska chokladgrottor vi bakade igår! Det var bara att mummsa på med tjejerna framför bonde bröllopet! Myspys.


De ser inte jätte goda ut kanske, men det var de! Dumlegrottor, mmm...


Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Patrik Tall

2009-01-29 @ 02:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback