Hej övertrött.


...DATUM: 2009-01-13 | TID: 16:47:49
Här sitter jag i ett matosande kök och äter nötter, jag är så hungrig! Benke är fortfarande i sthlm så jag och mamma ska fortsätta vårt umgänge genom god mat ett träningspass och film, vad gör man inte för sin mammsi? Mandel har blivit som en del av min vardag, jag har riktigt ont i tänderna så som jag tuggar, men det är så gott! Skoldagen idag var helt onödig faktiskt, vi hade två håltimmar och två lektioner som jag inte fick gjort mycket på. Lite segt att komma hem och inte känna att man gjort någonting viktigt på 7 timmar, men det är ju rätt skönt på ett sätt också :)

Jag har dessutom fått otroliga sömnproblem... Jag lägger mig i hyfsad tid, halv 11 kanske, då jag börjar bli "sovtrött". Sen ligger jag en timma och blir piggare och piggare, jag börjar att tänka massa jobbiga tankar, det blir för varmt, jag vänjer mig vid ljuset och ja, ni ser ju...Jag har testat att kolla på film innan jag sover, eller sex and the city då, det gör ju att jag blir trött. Det är när jag ska resa mig upp och stänga av tvn som problemet kommer, jag vaknar till och blir pigg?! PÅ två sekunder... Dessutom tycker jag att det är jobbigt att lägga sig ned och bums sova efter att ha svävat in i New York livet och blivit en femte kompis till sex and the city tjejerna. Då kan jag inte bara koppla bort det till min egen värld ordentligt, vilket gör att man blir lite förvirrad... Om jag inte kollar på film så lever jag dock in mig i mitt liv och tänker på mina vardagliga problem. Suck!!  Det är inte roligt, men det tycker nog människorna omkring mig eftersom jag är övertrött heela tiden och bara skrattar och flamsar dagarna ut... Haha :)


Så här galen blir jag när jag inte sover..

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback