Tråkdag.


...DATUM: 2009-01-14 | TID: 18:14:32

Jag har vart så trött hela dagen! Imorgon är det sista dagen innan min låånga sovmorgon, jihoo!

Det blev inget statistjobb för mig idag, utan jag kör på Tisdag istället :)
Nu har jag pluggat matte, massor, så jag är helt slut i huvudet... Jag ska gå och träna och hoppas på att komma igång lite så att min huvudverk försvinner. En annan anledning är att jag längtar efter att få komma hem och få gå och lägga mig och kolla på sex and the city, går jag inte ivåg kan jag inte komma hem! ;) 
Tänk att det kan vara så sjukt stor skillnad på vinter och sommar, ljusmässigt. Så mörkt som det är nu blir det inte ens på sommaren? När man befinner sig i detta mörker kan man inte ens föreställa sig att det skulle vara ljust och sol ute vid det här laget, men det är det gott folk! Snart är vi där!
Blev bjuden på kalas idag, av min prins... På lördag ska jag få komma och äta tårta med honom, jag längtar!!


Så fin blir han när han äter tårta

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback