Lite smått förvirrad.


...DATUM: 2009-01-09 | TID: 14:17:23

Denna dag känns lika konstig varje gång.. Att vara i skolan i 50 minuter räknas inte som en skoldag men inte heller en ledig dag... Mitt i detta "kaos" är det dessutom fredag! En Fredag som denna gång kommer att bli mycket lugn, då jag ska mysa med Helena :) Kanske myser vi ensamma kanske med sällskap, vi får se helt enkelt. Det känns lite tomt utan Helle nu när jag sitter hemma själv eftersom vi har spenderat i stort sätt heela lovet ihop! Det har vart väldigt roligt och mysigt. Måste förörvigt skryta om att jag köpte en blomma till min moder idag. Jag känner mig väldigt snäll :) Den är hon värd så som hon behandlar mig, hon är grym!

Denna helg ska jag även till min papps som förövrigt har opererat sina ögon med laser så att han slipper linser och glasögon, läskigt. Blir det en filmkväll med hans kära fruga Jenny på lördag så blir det ialla fall en tjejfilm, när man inte kan se tvn så har man faktiskt inget att säga till om! Vi får väl se hur allting blir. Nu har jag förrästen bytt radiokanal till radio city istället, bara för att kolla vad de har för gamla godingar, just nu ligger de kanska bra till med When you say nothing at all. Vad jag stör mig på med voice är väl mest att de spelar samma låtar hela hela tiden, lyssnar man en timma så har man hört flera låtar flera gånger, men är det bra musik så är det!


Småsyskonen får jag även träffa idag, detta är min lilla snutt till lillasyster!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback