FREDAGSFIX


...DATUM: 2009-01-16 | TID: 13:55:38
Då var fredagen avklarad, eller ialla fall skolmässigt. Nu ska jag bara ta det lugnt och ligga framför tvn med lite gott att smaska på, och vänta till kvällen börjar närma sig. Det var hur skönt som helst att gå upp vid 9 och lägga sig framför tvn med en jätte frukost utan att stressa! :)

Ikväll ska pappa och Jenny arrengera en s.k spelkväll med släkt och vänner. De börjar vid 3 och spelar ända in på natten, avbrott för gottis tacopaj är det givetvis. Det betyder alltså att vi snart får gäster! Det gillar jag, det är så kul när det blir lite liv i stugan och man kan få prata om allt möjligt med gamla som unga. Imorgon blir det som sagt två släkkalas så jag kommer att vara riktigt avpratad innan helgen är slut! Tänk att helger alltid är så stressiga och fullspäckade, det är nästan mer utattande än veckorna men på ett annat sätt såklart ;) Ikväll har jag bestämt mig för att ta kort, när jag fick kameran tog jag kort på minsta lilla tillställning men nuförtiden tog jag inte ens kort på nyår? Inte många i alla fall. Det får bli mitt nyårslöfte, ta mer kort!


Imorgon blir det 18 års kalas för kussen (höger) :)


Dags för desperate Housewives!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback