Torsdagkväll igen


...DATUM: 2009-01-08 | TID: 20:34:00
Då var det dags för min sex and the city kväll! Den infaller ju varje torsdag eftersom jag börjar 12.00 imorgon... Kastrullpoppade popcorn och en gossig filt är allt som gäller just nu. Råkade förrästen sätta på Rix Fm istället för Voica igår och har inte bytt sen dess det kommer faktiskt endel goingar, trots att jag alltid har vart sträng med att det bara finns en kanal, eller kanske två, att lyssna på. Rix Fm har fram tills nu inte vart en av dem. Jag tröttnar väl snart antar jag, men det har vart skönt med lite förändring i vardagen, det får ju inte bli en rutin att man måste lyssna på en kanal, var flexibel! ;)

Ha en  mysig kväll! Glöm inte av, att bara för att det är vardag och allting sätter igång får man inte bli deppig, hitta på roliga saker att se fram emot och tänk på att våren snart är här igen :)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback