Söndag med spillevinken


...DATUM: 2009-01-11 | TID: 12:58:03
Det är riktigt skönt att känna sig utvilad, riktigt utvilad. Jag har haft en väldigt lugnt helg och det känns väldigt skönt just nu, att faktiskt vara pigg och glad på en söndag! Jag blir lite tröttare när jag tänker tanken på allt plugg som ska göras idag, men jag har inget val, just have to deal with it.
Idag hoppas jag på att min lille gosiga systerson Leon kommer hit och äter middag med hans mamma och pappa, jag har inte träffat honom sedan jul?! Han ger mig såå mycket glädje den lille spillevinken... Han toppar min lista på goingar just nu ;)

Igår blev det som sagt bara massa mys och godis med familjen, vi kollade på The heartbreak kid. Jag har väl sett den filmen 4 gånger nu, men knäpp som jag är så älskar jag att se filmer flera gånger om.... Då slipper man ju hänga med i någon jobbig handling och kan bara njuta av en bra film. Efter det såg vi World trade center, den har jag faktiskt inte sett men gud vad sorglig den var... De stackars brandmännen låg under ras och stenar, 6 meter under marken, i 2-3 dygn? Jag kan inte ens föreställa mig det... Då är man allt bra tapper!

Nu ska jag göra mig en megastor kopp te, sätta mig vid köksbordet med lite snacks och plugga massa matte...


Jag finner inga ord för denna prins... :)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback