Så bra jag har det.


...DATUM: 2009-01-02 | TID: 16:58:39

Vilken underbar start på ett nytt år!
På självaste nyårsafton var det som sagt middag hemma hos Emma med massa goa tjejer! Super god mat dessutom ;) Efter det fortsatte festandet hemma hos en kille som heter Wille och hans kära killkompisar och vänner. Väldigt lyckat och roligt :) Det blev tom en efterfest som var till duga...

Ni kan ju gissa vad jag gjort idag? Ja, rätt, jag har gossat med min Hellis! Igår blev det också massor med mys och choklad, livet leker kan man väl säga :)
Nu ska vi hem till hennes syster Pauline och äta middag med henne och Malin bara mysa och snacka massa tjejsnack!
Hoppas att också ni har fått en bra start på året, och glöm inte att det är ett super bra tillfälle att börja om på nytt. Egentligen är det ju bara en fredag som vilken som helst, men på något sätt känns det nytt och spännande. Ta vara på den känlsan!



Så här såg jag ut på den lyckade aftonen...!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback