Jihooo


...DATUM: 2009-01-21 | TID: 21:57:57
Jag är frisk! Jag har vart så trött att jag nästan inte kunnat resa mig upp idag, men jag är frisk! :)
Idag hade jag en sånn dag då allting känns jätte jobbigt, jag blev sådär konstigt nere och ledsen utan att veta varför. Konstigt när det blir så, allt som inte brukar vara jobbigt bara lägger sig över en som ett stort och tugnt täcke, saker som man aldrig har tänkt på innan dyker upp. Efter en stor skål crunchy mådde jag i alla fall lite bättre! 

Imorgon ska jag åka ut till Lindholmen och besöka svt huset igen för ännu ett litet statistjobb på andra avenyn. Därför blir det blir ingen skola imorgon. Så sa jag igår med om skolan, men min myskompis svek mig och gick till skolan i alla fall, så då gjorde jag det med. Det var väl bra med tanke på att jag inte kan komma imorgon.

Efter inspelningen är det dags för Modellarts och ta massa coola bilder med mina kära vänner, det ska bli jätte roligt. Det blir en hel del kläder att bära med sig bara, eftersom andra avenyn vill att jag ska ha med mig två ombyten med normala diskreta kläder och modell bilderna ska inehålla lite roligare kläder i tre ombyten. 5 ombyten ska alltså bäras runt imorgon, stackars ryggen...

Nu måste jag sova, ska upp väldigt tidigt imorgon... Sov Gott

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback