IMBACK


...DATUM: 2009-01-28 | TID: 14:55:25

Idag blev det ändring. Jag var med klassen på rättegång imorse och kom hem ganska tidigt, då städade jag och fixade massor. Sjukt skönt, nu pluggar jag med, inte lika skönt ännu men snart! Tänk att man kan må så mycket bättre bara för att man städat och pluggat lite, det brukar ju annars göra motsatt effekt för stunden.

Fick förrästen bekräftat att jag aldrig kommer att kunna jobba inom rätten idag. Eftersom jag faktiskt började tycka synd om den åtalade efter ett tag, vilket inte riktigt är tanken... Givetvis var det synd om målsägaren också, men anledningen till att den åtalade begick brottet var så rörande och overklig?! Det är ju helt fruktansvärt hur vissa människor lever, här pågår det ju världens mest overkliga handlingar precis framför ögonen på mig. Man ska då inte klaga, det säger jag bara.

Efter rättegången var det dags för att äta lite lunch och shoppa lite. Inte allt för mycket shopping, bara lite förnyelse av innehåll i sminkväskan. Någon mysig lunch blev det inte heller, vi velade runt och kunde allt annat än bestämma oss tills irretationen kom, då blev det helt enklelt Mc Donnalds, haha :)

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback