Full fart hos pappsen.


...DATUM: 2009-01-10 | TID: 15:55:53
Det är lite annorlunda att bo hemma hos min pappa än att bo hos mamma. Varken negativt eller positivt så är det alltid full fart och hög ljudnivå. Efter att ha lekt med mina småsyskon och kusinen flydde jag en trappa upp för att få lite tid för mig själv vid datorn, men då bestämmer de sig givetvis för att springa en trappa upp och leka med datorn. De är bara för goa! Därför måste jag nu snart lämna ifrån mig den, men först vill jag bara skriva att jag tror man blir tröttare ju mer man sover. Jag och Helle har sovit i snitt 12 timmar varje natt under lovet, så även i natt, och jag blir bara tröttare och tröttare. Min kropp är väl van vid att gå på överskottsenegri eftersom jag vanligtvis inte sover alls många timmar per natt...

Igår blev det Let´s dance med Hellis och hennes familj, väldigt mysigt! Vi åt godis och kollade in alla snygga danspartners. Ikväll blir det också en lugn kväll då jag ska ha en myskväll med Jenny - tjejfilm och godis! Frågan är vilken film det blir? Någon riktigt smörig tjejfilm skulle inte sitta fel...:)

Nu ska jag hoppa in i en dusch, ta på mig mina mysigaste kläder och lägga mig i sängen framför en riktigt gammal bra film, om jag hittar någon.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback