Dumma mig


...DATUM: 2009-01-19 | TID: 19:20:08
Jag skäms... Jag har blivit en person som jag hatar! Jag hatar träningsnarkomaner som inte gör annat än att träna och tror att träningen löser allt. Som inte har annat i huvudet än träning hit och träning dit. Jag tränar inte övderdrivet mycket men jag ska säga sanningen, det blev inget bubbelbad idag. Det blev ett träningspass?! Cicci ringde och ville ha med mig och jag blev så himla sugen. Både jag och mamma måste ju ha blivit två blonda träningsnarkomaner på det senaste, eftersom båda två sa"Jo men ett träningspass kan nog vara bra för halsen...?" Dream on.... Nu vet jag sanningen, det hjälper inte! Än så länge är det inte värre, men jag har insett att det jag gjorde idag var sjukt och jag var precis så äckligt träningssjuk som jag hatar! Hedanefter ska jag alltid lyssna på min kropp och bubbla bubbelbad så fort jag är trött eller snuvig, när jag vill helt enkelt. Just nu ska jag koka världens största kopp te och lägga mig framför tvn.. Träning löser mycket, du blir glad, fokuserad och får en bättre sömn, vilket jag behöver, men det löser inte en ond hals! Dumma dumma Louise.


Badminton är himla roligt!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback