Dags för myset


...DATUM: 2009-01-07 | TID: 12:15:12
Hej hopp! Vilken kväll... Nu ligger jag här i min nya gosiga svarta morgonrock... Vi var inte många men det blev väldigt roligt ändå! Vid 12 tiden åkte hem med Coffe och slängde oss i sängen, en sista utekväll innan skolan som börjar imorgon. Det känns så konstigt att den gör det faktiskt, lovet har kännts så himla långt och jag har gjort så mycket roligt så man glömmer liksom av skolan lite.
Denna sista dagen ska jag i alla fall bara ta det lugnt och mysa. Kolla på filmer, köpa något gott och onyttigt, fixa naglarna och lite plugg fakiskt. Hade förövrigt på mig min nya scarf igår och trivdes väldigt bra. Hittade en supersnygg grå scarf i bommulstyg med svart mönster och fransar på RBL som jag egentligen ville ha, men mitt budget alternativ blev också bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback