Barnfilm och godis är bästa vägen till lycka


...DATUM: 2009-01-07 | TID: 18:46:09
Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig... När Ida lämnade mig imorse för att åka in till stan njöt jag av att jag inte behövde gå utanför dörren på heela dagen. När timmarna gått och jag druckit upp min smoothie ringer cicci och vill gå på bio med mig, det var faktiskt precis vad jag ville! :) Vi gick på våran uppföjlaren till våran favvis film, Madagaskar 2! Man blir så lycklig av att äta massa godis till en mysig och barnslig film.
Ikväll kommer Top Modell klockan 8, jag längtar. Egentligen vet jag inte vad det är som är så bra med det, massa smala tjejer som tjaffsar, gråter eller poserar framför en kamera men det är så himla kul :)




Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback