050209


...DATUM: 2009-02-05 | TID: 13:51:42
Tänk vad lite musik kan betyda egentligen, en låt kan förgylla hela livet! Just nu är det Beyonces nya låt Halo som gör varje dag härlig, jag bara älskar den kvinnan!

Äntligen kan man slappna av och börja andas ut inför lovet. Jag har bara en lektion imorgon kvar nu! En annan sak som gör mig lycklig är att jag äntligen ska få piffa upp mina gamla tråkiga kläder idag! Jag brukar som sagt inte vara så moderiktig men nu för tiden tycker jag att det kan vara riktigt roligt. Kostigt att man kan tycka om vissa saker bara för att det är modernt, men det är väl så man funkar? Givetvis kommer jag alltid att ha min egen lilla stil som en grund, det kommer man nog aldig ifrån!


Man kan dekorera nästan vad som helst...!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback