Redy, set, GO


...DATUM: 2009-02-22 | TID: 23:04:55
Kuddar + Maja + Kladdkaka + Beck = Mys söndag!

Onej, så där jätte mycket fick jag väl inte pluggat kanske... men jag har faktiskt tvättat och lagat lunch! Det ni, det är allt en stjärna i kanten. Sjukt vad vuxen man känner sig när man tvättar och har sig, på ett bra sätt. Jag längtar tills jag får lämna boet så att säga. Jag förstår mig inte på folk som säger att de inte kommer att klara av att flytta hemifrån, jag menar vad är det man praktiskt måste klara av.  Är man redo psykiskt så är det väl bara att säga byebye, alla klarar väl av att stoppa mat i magen när den kurrar? Jag är i alla fall väldigt laddad för att skaffa mig eget, jag känner mig liksom bara som en inneboende hemma ändå, lite ivägen på något sätt? Det känns som att jag är rätt så klar med den perioden i mitt liv, men jag antar att det är annorlunda när man sitter hemma i sin lägenhet och sappar mellan tråkiga program. Då vill man nog ha lite närhet eller sällskap skulle jag tro. Nog om detta, det kommer när det kommer! Förhoppningsvis flyttar jag och mina älskade tjejer Ida och Helena till sthlm efter studenten, jag säger bara: Lycka!

Nu måste jag bläddra lite i min ekonomibok innan jag drar mig tillbaka, har ett tidigt möte med optikern imorgon! En liten synundersökning bara... Får se om jag orkar sätta mig och kolla in Note Book, man blir ju alltid så urgråten att ansiktet är svullet och hjärtat ömmar... Men den är ju så sjukt bra! Dessutom är det väldigt skönt att gråta ut lite ibland, åt lycka eller olycka.


Saknar er. 


Kram Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback