Slappt, än så länge..


...DATUM: 2009-02-06 | TID: 13:37:52
Hur mycket **** ska man behöva snyta ut? Det blev en hemmadag för mig idag, har legat i soffan och kollat på tv hela dagen. Min lektion idag var allt annat än viktig och hostan, snörvlandet och nysningarna stoppade mig från att gå utanför dörren. Känns bättre nu dock! Såg en film som hette Best man och tårarna kunde bara inte hålla sig tillbaka... Jag fick helt enkelt lägga mig i ett rosa bubblande bad och lugna ner mig lite. Det var faktiskt inte förrän en stund sen som jag insåg att det faktiskt är lov nu! En låååång och slapp vecka framför mig... Alla <3-ans dag snart med, undrar vad man ska göra då? Vara med någon man tycker om antar jag... Undrar vem det blir.

Idag blir det i alla fall afterwork med Helle, Palle, Anders och John. Det ska bli mys, får väl se vad som händer efter det!  
Mina skor, jeansväst och svarta väst är nu pryda i läckra detaljer! Det tog sin tid och några naglar samt rivsår men nu sitter de där de ska!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback