Hej på er!


...DATUM: 2009-02-28 | TID: 18:01:57

Då var det lördag igen! Jag sitter hemma hos Maja och ska snart äta en delikat middag made by pappa Klas, mumms.. Jag måste erkänna att jag tänker på min kära mor som sitter barnvakt åt min lille älskade systerson idag. Japp, han är den coolaste och goaste killen i världen! Hoppas att mamma inte glömmt allt som har med småbarn att göra bara, fast med tanke på hur jag är så använder hon ju de sidorna dagligen. Sämt och sido så är det i alla fall väldigt roligt att se mammsen leka och skoja med den lille skrutten. Lycka till mamtkms!

Shit vad mycket dåligt det går på tv, jag blir galen! Arga snickaren står på i bakruden, arga snickaren? Om det är det bästa att se på så har televisionerna inte lyckats galant direkt. Idag blir det att åka till staden och ta några glas på ett mysigt ställe. Det blev en partyfredag med damerna igår så jag känner mig rätt så sugen på en lugn och skön lördag! Det är ännu ett släkkalas som ska bockas av imorgon så jag får väl inte vara allt för trötter. Köpte ett par svarta skinhängslen till bror min, det är ju modernt och lite charmigt tycker jag, hoppas att han tycker detsamma.

Nu ska jag snart gosa ner mig och kolla på A cinderella story med Majsan. Jag älskar den filmen den är lika mysig varje gång. Det skulle väl i och försig vara gottis att äta glass, banan och chokladsås med banansmak till filmen, men det tar vi efter maten!

Trevlig kväll

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback