Klurigt det där.


...DATUM: 2009-02-22 | TID: 13:01:03

Frukost är det bästa som finns! Det finns inget stopp, jag bara äter och äter för det är ju så gott. Sitta jätte länge och bara smutta på kaffet och umgås med sin kära familj eller vänner, Me love.

Nog om det, jag tänkte faktiskt att jag skulle nämna en annan sak.... Jag kom på hur sjukt det är med drömmar och hur man läskigt nog faktiskt påverkas av de i verkliga livet. Jag har drömt så himla mycket på det senaste och det har verkligen påverkat mig på det sättet att jag får en ny syn på vissa saker och problem, framförallt så känns ju dagarna väldigt mycket längre när man är på äventyr dag som natt! Har jag drömt riktigt mycket och konstigt en natt så är jag alltid helt tom när jag vaknar och får liksom börja med att tänka efter vart jag är och vilken dag det är. Efter detta går jag upp och försöker skilja på vad som hänt i verkligheten eller vad som var min dröm, är man i skolan kan man ibland få en liten kall susning genom kroppen när man får syn på en viss person, tjej/kille, för att man för en sekund blandar ihop verklighet och dröm. Bråkade jag med henne? Dejtade jag honom? osv. Känslan är dock alltid lika skön när man inser att det inte är verklighet, då är det bara att skratta lite för sig själv och gå vidare. Läskigt det där tycker jag!

Nåväl, tillbaka till verkligheten... Söndag idag vilket innebär en massa plugg, te och myskläder. Måste även ta i tu med den enorma tvätthögen...!




Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback