Trötter


...DATUM: 2009-02-18 | TID: 08:29:16
Det är inte ofta jag kan säga att jag inte sovit någonting på hela natten men idag kan jag vara säker på att jag inte har sovit mer är en halvtimma i sträck under hela natten. En halvtimma hit och en dit, väldigt jobbigt. Jag somnade för det första väldigt sent och började då att drömma hysteriskt att mina klocka började ringa en gång i halvtimman. Så därför vaknade jag till varje halvtimma och blev lika förvånad varje gång. När detta lilla psykande var över så började roligt nog klock jä**ln att ringa på riktigt. Jihoooo jag kan knappt hålla ögonen öppna och kunde nästan inte stå rakt i duschen....

Idag är det inget jobb och det känns väldigt skönt! Jag ska bara hem och fortsätta på mitt jobbsökande, det går faktiskt bättre och bättre för mig och jag söker även till en teateruppsättning så nu äre på G! Jag har helt enkelt insett vad jag vill hålla på med här i livet, visseligen har jag vetat det sedan mina första steg men det är en annan sak att faktiskt köra på det och satsa. Vem vet hur det går? Ingen vet, men än så länge är det bara att drömma och hoppas.

Ja, nu ska jag gå till skolan... en kopp te fåre nog bli innan så att halsen min inte går sönder. Jag känner mig som gubben i sterpsilsreklamen!

Ha en bra dag

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback