Ops...


...DATUM: 2009-02-19 | TID: 23:33:02
Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig...

Ullared med klassen blev aldrig av, tyvärr. Jag vaknade upp och insåg att jag inte skulle hinna eftersom jag befann mig i Göteborg och bussen inte kunde tänka sig att stanna till och plocka upp oss Göteborgsbor. Att ta spårvagn till centralen och tåg till Lerum hade tagit alldeles för lång tid för min del... Så är det ibland, jag fick en väldigt mysig dag för mig själv i alla fall! Jag fick pluggat och sovit igen litegrann.

Efter detta blev det myspys med Helle, The Hills bland annat! Tyvärr gick inte vårt älskade (deg/dagen efter) program Paradise Hotell... Sjukt vad man kan bli sykad av ett sånnt program med alla konflikter och skitsnack, man blir helt inne i det och känner sig själv lurad och sviken när någon utav deltagarna blir bedragna. Kan inte ens tänka mig hur man skulle orka med det på riktigt...!

Denna kväll måste vara världens bästa med tanke på min sovmorgon. Jag behöver inte få ångest för att jag borde ligga i sängen by now. Funderar på att göra lite gröt och lägga mig framför tvn. Först måste jag förnya musiken på mobben!

Imorgon blir det utgång med tjejorna och jag är laddaad! Man kan aldrig få för många lyckade kvällar med mina kära damer!



Sov så gott

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Idddiiiisss

ååh sötnos, alltid lika trevligt :)

2009-02-20 @ 08:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback