Nya tider


...DATUM: 2009-02-04 | TID: 13:25:59
Nej, det gick väl inte jätte bra på matteprovet... Jag satt där med min feber och snörvliga näsa gjorde några tal som förvirrade mig och gick när man fick gå... Hoppas på att jag slipper ett omprov, det vore det första på väldigt länge. Men det är ju väldigt skönt att det är gjort!! Nu börjar mitt nya liv, nya tag :)

Hämtade även min cd till mobilen idag, så att jag kan installera walkman på min lilla pärla! Lite orolig för hur det ska gå för mig när man inte får ladda ned längre, eller rättaresagt när det är hårdare regler, det är ju så skönt att bara ladda ned alla olika sorters låtar hit och dit.
Dags för bakning och bubbelbad med cicci! För idag var det ju dags för rutin brytning!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback