MONDAY


...DATUM: 2009-02-02 | TID: 10:03:23
Då var veckan igång. Tack vare solen känns det inte allt för jobbigt att det är en lång dag med jobb och plugg. Känner att halsen börjar göra ont igen, det är väldigt tråkigt eftersom jag ska ha ett träningspass med min klass imorgon, men det får gå som det går. Det känns som att jag har hundra saker att plugga på och göra nu tre veckor frammåt. Stressen är i full gång! Tänkte även skicka lite cv idag, till sommarjobb. Det är faktiskt inte för tidigt ännu... Jag ska söka endel jobb i Lysekil där jag kommer att spendera några veckor i sommar. Det är ju helt underbart att vara vid havet :)

Nu ska jag köpa lite te och sätta igång med min ekonomi lektion!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback