JAHOPP


...DATUM: 2009-02-04 | TID: 21:48:32
Noooo, inte snö!! Jag som var så lycklig... jaja, det kommer ett slut även där, tro det eller ej!
Det blev ingen bakning, det blev digestive med smör och ost, choklad och te istället! Gottis!
Jag bara räknar timmarna till lovet det ska bli så himla skönt att vara ledig, jag tror aldrig att jag har vart såhär slutkörd innan ett lov tidigare. Synd bara att mina massor av mina älskade vänner åker bort, det kommer att bli tomt!

Imorgon blir det nog inte en riktigt lika mysig torsdag med Chez och Helle, som förra, tror jag inte i alla fall.... ;)  Jag ska till stan med mina hjärtan Helle och Ida! Ska shoppa lite smått och gott men framförallt coola nitar och strass accesoarer! Kanske blir det ett besök hos Helles bror Anders? Han bor ensam nu för tiden och behöver lite sällskap i vinter mörkret...

Mini-fredagen spenderade vi på Chez!
Mini-fredagen spenderade vi på Chez!

Min förkylning lättade en aning när jag la mig i sängen framför OC och sov i två timmar, så det känns lite bättre. Orken för att gå till skolan är väl däremot inte på topp! Efter imorgon kan man praktiskt taget säga att det är lov så det är inte långt kvar!

Nu blir det: Te (surprise...) Sex and the city (ännu en surprise) och popcorn (hmm.. börjar jag få rutiner eller :S?)
 
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback