Ingen matochsov klocka här inte.


...DATUM: 2009-02-16 | TID: 18:12:25
Undrar om jag har vart i skolan en dag de senaste två månaderna utan att känna mig sjuk? Aldrig riktigt sjuk utan bara litegrann, som att det är i början på en riktigt jobbig feber/förkylning. Konstigt? men men, what to do.

Igårkväll fick jag en liten ångestattack över hur många långa och tråkiga dagar det är kvar tills det händer något roligt. Bara en liten mörk tanke helt enkelt, men idag har livet kännts så himlans lätt och bra! Allting har liksom vart härligt och roligt, vadå tråkiga dagar? De blir väl vad man gör de till! Alla måndagar behöver inte betyda jobb - plugg - middag och tv, det kan bli vad som helst, att bara ändå ordning kan hjälpa. Jobba måste man ju såklart göra en viss tid men allt annat behöver inte följas efter matochsov klockan!

Mina stackars danstjejer fick sig en lite annorlunda och galen letion, för danslärare Louise var övertrött och kände för att göra lite nya och spännnande övningar... Det är faktiskt riktigt roligt när det blir så, man få en massa insperation och massa energi och bara skapar! ;)

Now what...? Inget plugg idag, ingenting bra på tv, ingen kär vän att träffa, ingen gosig lillasyster/bror och inget gott te..!
Får se vad jag hittar på...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback