Här gäller det att hänga med!


...DATUM: 2009-02-26 | TID: 21:47:46
Herreguuud vad fort dagarna går? Jag hänger inte riktigt med känner jag... Idag har det regnat hela dagen nästan men ändå har jag kunnat ha ett leende på läpparna, för det betyder ju att snön försvinner! Jihoooo! Jag ska väl kanske inte ljuga och påstå att jag var lycklig när dropparna sipprade in under jackan och ned för nacken eller när maskaran låg nere vid underläppen, men oj vad skönt det är att det regnar bort!

Efter en lugn dag i skolan har jag firat min lillebror med släkt och vänner! Hellis och Ida kom till mig och förgyllde kvällen så att säga. Tog oss en titt på Den rätte för Rosing och jag blir lika fashinerad varje gång om hur många speciella och olika människor det finns. Det var verkligen en himla blandning som ville bli Lindas Amor... Jag fastnade faktiskt litegrann och måste definitivt kolla in på tisdag, vems är pillret liksom?

Imorgon blir det ingen skola för min del, det är dags att jobba litegranna, speciellt nu när alla färgglada och läckra vårkläder kommit... Det känns skönt men jag måste stiga upp innan tuppen ännu en dag, vilket är mindre roligt. Attberopå annorlunda männsikoskara så var min teaterkurs igår väldigt rolig och lärorik! Varje onsdag framöver blir det en liten kvällskurs för att få göra vad jag brinner för, agera. Det var hur som helst en himla rolig blandning av folk, vilket i detta fall bara är roligt! Man kan få insperation och tips från lite varstans så att säga. Kul kul!

Nu måste jag släcka mina doftljus i kanel och ros för att sova. Guu vad gott det luktar! Bra grej det där..

Sov Gott

Kram Kram


Alltid lika mysigt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback