Det var det.


...DATUM: 2009-02-15 | TID: 18:18:07
Då vare slut på det roliga som man säger! Dags för skolvecka igen. Det är väl sjukt vad man vänjer sig vid ledigheten? Bara en vecka har det gått? Knepigt...

Lovet mitt har i alla fall vart väldigt skönt och roligt. Tråkigt nog är inte mina älsklingar Helle och Ida hemma, så lite tomt har det allt vart! Mycket myskvällar men också lite nöjeskvällar!
Igår, var det som ni alla vet dagen som singlarna fruktar. Alla hjärtans dag.... Det är verkligen inte en så stor grej som vissa gör det till, men när alla kära vänner har en "dejt" och inte du, är det väl kanske inte den roligaste dagen att dra på sig mysbrallor och lägga sig i soffan själv. Hur som helst fixade jag till det mot slutet ändå och det slutade på en väldigt mysig liten bar Orgia (eller hur var namnet?) med väldigt trevligt sällskap... Så nu är det lilla problemet ut vägen! Nya tider nya tag.

Fick förrästen hem mina 6 glasögonbågar igår! Beställde, vita, svarta, genomskinliga, röda, svart/rosa och bruna bara för att testa lite. Svart/rosa och genomskinliga blir det nog I think, de var väldigt snygga! Konstigt hur annorlunda man ser ut i glasögon, samtidigt som man nästan inte tänker på det. Jag tycker i alla fall att det kan vara väldigt snyggt och det är ju skönt att jag inte behöver ha dem på mig hela tiden, utan mest vid datorn eller när jag läser. Så det blir nice att beställa hem några goingar!

Ha en riktigt mysig söndag - själv blir det damernasafton som äntligen startat igen!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback