All Alone


...DATUM: 2009-02-09 | TID: 16:26:22
Jahopp, då sitter man här alldeles ensam... Inte nog med att mina kära vänner har åkt ifrån mig, min knäpgök till mamma berättade senast igår att hon skulle åka till stockholm idag. ALL ALONE. Därför måste jag försöka underhålla mig litegrann, imorgon blir det antagligen utgång med någon kär vän så morgonkvällen är klappad och klar. Idag får jag väl helt enkelt försöka njuta av ensamheten, poppa popcorn och kolla på film. Det är ju lov, man ska bara slappa allt man kan! Frågan är om det kommer att funka för sällskapsjuka Louise... Sjukt nog skulle det vara bättre att lillbrosan drog hem hans små hårdrockare för att settle down här... Nej, jag tar tillbaka det.
Idag har jag vart tv-kändis för en sekund, alltså statist... Nej, jag är inte där för att synas, för det gör man inte, det är bara sjukt roligt att jobba på det sättet. Det är ju faktiskt ett jobb som vilket som helst, efter det blev det lite lite shopping innan jag turligt nog stötte på kära Daniel och fick sjuts hem... Nu är jag heelt slut och pressar i mig en skål med yoghurt innan träningen.

Vi får helt enklet låta ödet bestämma min kväll, vem vet vad eller vem som kommer att stå på schemat....

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback