Spänn av


...DATUM: 2009-12-03 | TID: 20:05:36
Rätt kul engelska prov idag faktiskt! Hade nationellt muntligt och pratade om stress, mitt expertområde om man får säga det själv! Vi kom i alla fall fram till att vi (ungomar vanligtvis) stressar så himla mycket i onödan, planerar allting flera dagar i rad och lever aldrig i nuet. Sen går vi i omkring i små bubblor, depremerade för att vi inte hinner stanna upp och tänka efter. Det går alltså omkring flera miljoner människor och är ledsna för att de själva orsakar psykiska problem och känner sig stressade, fast det egentligen inte finns någonting att vara stressad eller må dåligt över. SNACKA OM I-LANDS PROBLEM!

Idag ska jag ha en riktig plugg kväll, för imorgon är det fredag (?!) och då blir det nog inget sådant. Skulle vara hiskeligt skönt att få sålla bort hälften av skolarbetet men givetvis ska allt in nu innan jul, jihooo.

Jag vet att det inte kommer att ske men jag vill ändå poängtera att jag mer än någonsin vill flytta hemifrån nu, jag tycker det känns instängt och kvavt att bo hemma... Vill ut och göra något nytt nu! På tal om i-lands problem... *clears throat*

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback