Gör det med ett skratt!


...DATUM: 2009-12-02 | TID: 17:37:35
Nu har jag lämnat verkligheten för en stund igen, det är så himla skönt ibland. Att sväva iväg i en bubbla och bara göra vad som faller en in. Strunta i alla måsten och krav, jag menar, allting löser sig ofta ändå.
Nu ska jag snart träna, även om jag inte orkar så vet jag att jag kommer må så mycket bättre och vara så mycket piggare när jag kommer hem och kan plugga då. Annars sitter jag säkerligen bara och har dåligt samvete för att jag inte tränar, så nu blir det bara till att byta om! Hade tänkt att börja träna på riktigt nu.

Tur att jag är så övertrött att jag kan skratta mig glad till allting just nu. Det är väl egentligen bara då det är positivt....

Dags att hoppa i träningskläder och ge mamma en ordentlig tur med lilla bilen, hon kan nog faktiskt inte längta mer efter att få sluta övningsköra med mig. To bad att jag aldrig har tid med teori!

So Long


Gör det med ett skratt, Louise. Lyckas jag?...

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sååå söt :D

2010-02-14 @ 17:30:05
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback