Up and away.


...DATUM: 2009-08-02 | TID: 00:15:49
Imorgon bär det av till västkusten med cia! Det ska bli så skönt att komma iväg från jobb och att bo hemma ensam i en ensam villa, även om man har lite sällskap ibland. Hoppas på lite fint väder men man vet ju aldrig, mammsen har laddat upp med  att bädda i lillstugan och bett mig ta med filmer till oss så vi ska väl klara oss, hoppas jag... Jag ska verkligen försöka att inte bli rastlös, det är mitt problem på landet, att jag alltid bara blir rastlös och vill hem. Varför blir man det? Varför kan jag inte bara andas ut lite och slappana av när jag väl får chansen som jag längtar så mycket till när jag inte är där? Varför vill jag alltid vara där jag inte är och ha det jag inte har? Vad djup jag blev, men visst är det konstigt och jobbigt, ska absolut sluta med detta beteende, Nu. 

Det kommer nog hur som helst att bli kanon roligt eftersom cicci ska med, min kära syster. Det ska bli en riktig hälsovecka i för våran del alla fall, powerwalks, frisk luft, massa sömn och nyttig god mat gjord av min kära mamma. Denna vecka behövs vill jag lova, inga detaljer men det gör den.

Nu måste jag koncentrera mig på sex and the city, det är allt för jobbigt att försöka skriva samtidigt serni!  


Cia och jag

So Long

Kommentarer
Postat av: Albin S

Det låter sjukt härligt :D Hoppas ni får det bra och att det någon kväll verkligen störtregnar så du kan sitta inne och se en film medans det regnar utanför...det tycker iallafall jag är mysigt, haha :P

2009-08-02 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback