Over and Done


...DATUM: 2009-08-06 | TID: 19:59:30
Nu är shopping, övningskörning och träning avklarad för idag. Är helt slut och har solsting efter en lång dag i solen med alldeles för lite vatten, jag har något problem med att dricka vatten (?). Fick lite kvalitets tid med mamma idag för första gången sedan jag kom hit, vi åt glass och tog en mysig dag på stan. Det var ett tag sedan. Kunde inte vara i solen mer jag har bränt mig precis överallt...

Gud vad jag måste ta vara på dessa dagar mer än vad jag gör, jag blir så ivrig över allt jag ska göra framöver att jag inte kan njuta nu, vilket jag kommer ångra brutalt när jag sitter vid skolbänken...

Nu ska jag göra te.


man bara måste älska det

So Long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback