Kluven...


...DATUM: 2009-08-16 | TID: 16:51:44
Nu sitter jag med Kings of Leon och funderar på om jag ska söka in till universitetet eller inte. Ska jag vänta ett år efter gymnasiet med att börja plugga eller ska jag köra på? Jag måste desvärre söka in nu om jag vill söka in eftersom det är olika saker som ska fixas för att gå i USA, visum, prov, godkännanden, personligt brev osv.... Blä.

Det hade ju ändå vart skönt och bra att kanske andas lite efter gymnasiet, bo ensam (eller med en vän), jobba och bara resa lite kanske. Har ju faktiskt fått jobb på My fashion efter skolan så varför inte? Fasicken att man måste bestämma detta nu?!

Jag söker väl så får jag tacka nej om jag ångrar mig.... So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback