Jihoo


...DATUM: 2009-08-05 | TID: 20:38:42
Ja! Jag är bränd igen! Det har man faktiskt saknat... Jag kommer se ut som en tomat efter dessa dagar vid havet.
Nu sitter jag och cicci hungriga och väntar på maten som idag kommer bli enastående god eftersom Benke fyller 55. Jag halucinerar om jorgdubbstårta med havsutsikt i solnedgången, mumms.
Efter det åker vi med Mattias till lysekil och hittar på något, fika eller något mer energikrävande, vi får se, men sommarklänningarna är på och kroppen smörjd. Eller rättaresagt är det de som åker med mig eftersom jag blir tvungen att köra... så är det när vissa inte kan hålla sig ifrån alcoholen...


Jag och Cia

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback