Inte då!


...DATUM: 2009-08-20 | TID: 20:21:12
Jag tänker inte sitta som alla andra gör och klaga på att det var första dagen i skolan idag, för det blir inte bättre om man är negativ. Det känns ju inte superkul men man måste faktiskt börja för att kunna sluta någongång och dessutom tror jag det är mycket man inte njuter av medan man går i skolan, som man borde.

Idag var mamma med mig på jobbet, drack lite kaffe och kollade odd mollys vår kollektion, dags att beställa nu, så det var kul med sällskap. Man känner sig helt psykisk när man vart själv en hel dag utan att prata med någon annan.
Imorgon blir det jobb igen, istället för skola så jag tänkte unna mig en riktig myskväll med sen film och te.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback