Gäsp


...DATUM: 2009-08-08 | TID: 10:15:13
Gäsp! Fy vad trött jag är efter bussresan... Jag har sovit sjukt dåligt i natt som vanligt, jag tänker inte skriva en novell om det men jag kan konstatera att jag hatar flugor! whut's up med att de ska sätta sig i ansiktet?! Jobb känns långt borta måste jag säga... men a girl's gotta do what a girl's gotta do ;)

Ikväll ska jag bara sova och njuta av att vara hemma, det är gott att vara uppe i lysekil med men det är alltid en speciell känsla med att komma hem. Även om jag har ångest för att sommaren faktiskt är över nu, för min del. Dagarna som är kvar till skolan börjar kan man lika gärna hoppa över nu för de kommer bara bestå av ångest. Nej, så farligt kanske det inte är känns ju underbart att det är sista året i alla fall.

Nu sitter jag på Espresso House och försöker piggna till med kaffe men det går inte så bra faktiskt, jag vill bara lägga mig ner i soffan och sova en stund, gud vad sjukt det hade vart om jag gjorde det, vill inte vara inne hela denna soliga dag så jag skulle ju kunna gå ut och sätta mig lite. Om jag får orken.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback