ensam, lov & sol


...DATUM: 2009-08-18 | TID: 13:49:05
Gud vad rastlös man blir när man är ensam hemma, har lov och solen skiner utanför. Man vill ju passa på att utnyttja att man är ensam hemma och spela hög musik eller rota i mammas garderob, men det är ju kanske inte vad man vill göra  den näst sista dagen på lovet heller, speciellt inte när solen skiner. Ni ser, jag är lite kluven för tillfället... Jag har ont i min hals igen så träna kan jag inte göra heller och mötet blev inställt idag, inget går min väg riktigt! Hoppas att det blir fika med tjejerna i stan sen så att jag blir lite sysselsatt.

Det finns faktiskt en bra anledning att skolan ska sätta igång nu, studiebidraget.... Jag shoppade givetvis upp större delen av min ekonomi igår, hittade fina saker men frågan är hur mycket man behöver av det. Jag har iof rensat ut min garderob nu så lite nytt är alltid kul! Livet förändras verkligen när man sökt in till universitetet tycker jag, min framtidsdröm blir mer verklig och man blir lycklig av det!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback