Det vilar en förbannelse helt klart


...DATUM: 2009-08-16 | TID: 16:47:14
Visst är det konstigt med söndagar? Även om det faktiskt fortfarande är lov så har man alltid lite söndagsångest, en trött och rastlös känsla att man är utmattad men ändå måste få massa saker gjort, eller är det jag som är knepig? Hur som helst så är detta första dagen min lilla familj är samlade på ett tag så vi försöker vänja oss vid känslan att vara tillsammans igen, vilket innefattar både bråk och gos. Familj är ju ändå familj och jag är glad att ha dem hemma igen!

För att göra de sista dagarna på lovet meningsfulla så har jag försökt att planera in lite små grejer att hitta på, som att träffa vänner och fika, träna, gå på jobbmöten och sätta ihop dans pass. Ungefär så som den första veckan på sommarlovet skulle se ut eftersom man ville att även den skulle vara fullporppad och meningsfull. Jag tror inte att många av mina aktiviteter kommer bli av men kanske några om man har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback