You´ll lern to deal with it.


...DATUM: 2009-04-21 | TID: 18:54:34
Vad man vänjer sig fort! Jag trodde aldrig att jag skulle bli en tjej som nästan aldrig kan slänga sig framför tv:n efter skolan, men det är jag ju nu. Antingen är det föreställning, träning, musikal eller inspelning... Jag har i alla fall märkt att man hinner väldigt mycket mer när man är stressad, det kanske låter konstigt men så är det faktiskt. Jag har nästan hunnit med mer läxor och träning nu när jag har så mycket annat på gång, man tar nämnligen helt plötsligt vara på varje sekund. Det är nog en väldigt bra vana tror jag.

Efter träningen snart så ska jag faktiskt svika mina cabaretvänner som ska till PC ikväll, för jag ska ligga i sängen och kolla på film hela kvällen! Det behövs... Kanske en liten hår-  och ansiktsmask efter all hårspray och teatersmink? Vem vet.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback