En tripp till stan i solen


...DATUM: 2009-04-29 | TID: 13:47:23

Nu sitter jag i skolan i alla fall. Det funkar helt enkelt inte att gå i skolan och jobba med ett sådant projekt samtidigt, så nu har jag sagt upp mig och blivit  "fri" från det. Det känns väldigt tomt och tråkigt såklart men jag hoppas att det kommer fler chanser! Förhoppningsvis kommer jag att få vara med i kommande avsnitt där det passar mig bättre med tid och skolan.

Idag ska jag in till stan i det fina vädret med Cicci och kolla på härliga sommarkläder och lite goda krämer, gärna någon god från Body Shop. Egentligen ska jag väl inte köpa så mycket men något  litiet skulle vara skoj att fylla upp garderoben med. Efter detta måste jag givetvis ta i tu med min enorma läxhög...

Ikväll skulle jag hoppas på att hinna städa mitt rum och mysa lite. Planera morgondagen är väl inte för tidigt att ta i tu med heller men det löser sig!




Ha en bra dag

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback