CANTWAITANYLONGER


...DATUM: 2009-04-06 | TID: 19:29:48
Nu jäklar spritter det i benen! Jag längtar så otroligt till premiären med cabareten. Jag trodde att jag skulle släpa mig dit på månarna men ooonej jag svävar på moln. Det är så jäkla roligt att bara jobba med att få till den perfekta föreställningen, så många fix och trix och massa duktiga roliga männsikor.

Nåväl, nu sitter jag här med solen i ögonen och försöker hålla mig vaken, det blev kanske lite för sent och lite för mycket alcohol för att vara söndag. Men lite tycker jag allt att jag skulle få fira när det gick så bra på min auditon. Jag och Ida fick sällskap av Victor och Jonathan så varför inte festa till det lite och ha allmänt ball en söndagskväll?

Ikväll hade tjejerna planer på att mysa och eftersom jag redan är hemma kanske jag hakar på deras mys, men ärligt talat är jag sjukligt trött. Får väl se om jag däckar i sängen eller ej. Först ska jag hur som helst skriva lite på min bok, den har jag inte lagt åt sidan!



Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback