Thank you for the music.


...DATUM: 2009-04-24 | TID: 08:05:30

Nu har vi slått rekord med cabareten, kvällens föreställning igår gav inte bara stående ovationer, ALLA i publiken stod upp! Det är alltid en lika underbar kick när man får göra finalen i repris. Jag kan inte ens tänka tanken på när detta ska ta slut men som tur är fick vi glada nyheter under dagen. Föreställningen har vart så bra att de vill fortsätta med föreställningarna lite till vilket betyder att nästa års 1or och alla intresserade vuxna samt politiker får chansen i augusti igen! Då sätter vi upp 4 stycken föreställningar till, jippie!

Nu är det alltså snart dags för den sista föreställningen innan sommaren och jag har en klump i magen som inte vill försvinna. Det skulle vara roligt om vi fick busa lite idag eftersom det är sista men jag tyckte att en liten fågel viskade att detta inte skulle kunna genomföras i år. Tyvärr.

I eftermiddag ska jag till stan med Ida för lite smä ärenden innan en lång, mysig och onyttig fredagskväll tar plats.

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback