Jahaopp!


...DATUM: 2009-04-02 | TID: 20:33:38

Nu är alla mina kvällar med sex and the city i sängen historia... Tvn har gått sönder. Jag skulle givetvis kunna kolla på någon annan tv men detta hus innehåller endast två gemensamma apparater, då en står i köket på byrån med finporslinet och en i vardagsrummet som ALLTID är upptagen. Några få gånger har jag vågat mig in i broderns rum trots att jag inte får men då givetvis glömt att lägga tillbaka x-box kontrollen eller stänga av antennen = upptäckt.
Jaja, tur att jag har sett alla avsnitt annars hade jag gått i bitar.

Förövrigt är jag väldigt glad eftersom min jobbiga vecka har funnit ett slut! Dans rep två timmar varje dag och prov hit och dit kan äntligen strykas från schemat. Nu när jag haft en vecka som denna uppkommer som grädde på moset ett väldigt stökigt rum, en garderob om inte är att tala om och en svullen mage som vill ha bättre mat och sov tider... Detta är alltså vad mitt projekt för kvällen är!

Har förrästen börjat gå på risdiet. Nej, jag ska inte banta, men med tanke på hur min mage sett ut i 5 veckor måste seriösa åtgärder vidtas! Så nu blire inga goa middagar framöver, en vecka tänkte jag börja med. Önska mig lycka till! Det kan verkligen behövas med tanke på att jag älskar att äta...

Nej, nu måste jag städa.


Hittade en bild från 8:an, snart är det äntligen sommar igen!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback