Waaa


...DATUM: 2009-04-05 | TID: 15:51:54
Jag hittade en trevlig tjej i väntan på att få komma in till producenten. Halva grejen med att gå på en audition är ju att träffa nya människor och kontakter, så det var bara att börja mingla runt. Jag hittade i alla fall en mycket trevlig tjej som hette Angelica, vi hade massor att prata om och vi kom fram till att om man är estet så är man. Alltså, hon berättade att hon behövde komma ifån musiken lite eftersom hon jobbade med detta varje dag och jag berättade att jag har börjat brinna mer för skådespeleriet än för dansen. Vi kom då fram till att om man gillar att dansa, gillar man även att sjunga, spela teater eller spela musik och så vidare. Inte för att jag kan sjunga eller spela ett enda instrument men jag tycker om det ändå.
Jaja, jag är hur som helst suuper glad över att det går frammåt för lilla mig, hoppas att det håller i sig!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback