Godkänt var det här.


...DATUM: 2009-04-15 | TID: 22:58:44
Då var första genrepet avklarat och vi fick godkänt av Gösta vår käre producent. Vilken kick det är att äntligen få ha publik! Jag skadade knäna dock men annars var det superkul! Min Tina var där och gav mig fina blommor efterråt, de luktar väldigt gott i mitt rum måste jag tillägga. Nu måste jag bara läsa lite franska och engelska innan jag drar mig tillbaka framför tvn.

Imorgon tog jag ledigt från jobbet och ska ha två föreställningar, det ska bli kul! Nu drar det verkligen igång med kaoset i mitt liv men jag gör ju faktiskt bara det jag älskar (dansar och agerar) - på heltid, så jag borde vara glad istället för illamående av stressen inte sant?

God Natt!

Kram Kam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback