The End


...DATUM: 2009-04-09 | TID: 16:27:35
Då var det slut på det lovet, nästan. Jag är ledig till måndag! Det är sjukt vad fort det har gått men det är kanske inte så konstigt med tanke på hur jag har hållt igång. Nu återstår bara vila och påskgodis! Jag har fått alldeles för lite sömn dessa dagar, 3 timmar i natt och 5 timmar natten där innan. Därför kan jag skriva till alla er från cabareten som undrar; det blir inget sticky för mig idag, det blir mys med Majsa!

Aldrig trodde jag att jag skulle springa upp till mitt rum och sätta på Kent på datorn men det har faktiskt blivit så! Jag har verkligen öppnat ögonen för denna Karl. Jag måste ändå medge att orkesterns version är lite bättre faktiskt...

Nu måste jag städa mitt rum efter veckans stress och hålligång!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback